Mesafeli Satış Sözleşmesi
ÖN BİLGİLENDİRME
MADDE 1 SATICI BİLGİLERİ
MADDE 1.1 – SATICI
Ünvanı : Miska Giyim
Adresi : Cuma Mahallesi İşletme Sokak No: 7 / A İnegöl/BURSA
Telefon : 0535 964 20 84
Mail : siparis@mishka.com.tr
MADDE 1.2 - ALICI
Müşteri olarak www.mishka.com.tr
alışveriş sitesine üye olan kişi. Üye olurken kullanılan adres ve
iletişim bilgileri esas alınır.
MADDE 2 SATIŞA KONU ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİ
Mal ya da hizmetlerin temel
özelliklerini www.mishka.com.tr adresinde yer almaktadır. Ürünün temel
özelliklerini kampanya süresince inceleyebilirsiniz.
Listelenen ve sitede ilan edilen
fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana
ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise
belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Malın/ Ürünün / Hizmetin türü, miktarı,
marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, siparişin sonlandığı
andaki bilgilerden oluşmaktadır
Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücreti
ALICI tarafından ödenecektir ve iade edilmez.
MADDE 3 GENEL HÜKÜMLER
3.1) ALICI, www.mishka.com.tr
internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve
ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve
elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. ALICI; bu Ön Bilgilendirmeyi
elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin vaktinden önce, SATICI
tarafından ALICI’ ya verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait
temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat
bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.
3.2) Sözleşme konusu ürün, yasal 30
günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI' nın yerleşim yerinin
uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde yer alan ön bilgilerde açıklanan
süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilmek üzere
kargo firmasına teslim edilir ve yola çıkar.
3.3) Kargo firmasının, ürünü ALICI’ ya
teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen
ürünün ALICI' ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
3.4) SATICI, sözleşme konusu ürünün
sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti
belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
3.5) SATICI, sözleşmeden doğan ifa
yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’ yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak
suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
3.6) SATICI, sipariş konusu ürün veya
hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu
yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa
yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve 10 günlük süre içinde
toplam bedeli ALICI’ ya iade eder.
3.7) Ürünün teslimatı için işbu Ön Bilgilendirme
Formunun elektronik ortamda teyit edilmesi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün
bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi
yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
3.8) Ürünün tesliminden sonra ALICI' ya
ait kredi kartının ALICI 'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz
kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka
veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI' ya ödememesi halinde, ALICI
kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 gün içinde SATICI' ya iade
etmek zorundadır. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI' ya aittir.
3.9) SATICI mücbir sebepler veya
nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü
durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise,
durumu ALICI' ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal
edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya
teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi
haklarından birini kullanabilir. ALICI' nın siparişi iptal etmesi halinde
ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI’ nın
kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından
iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu
tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka
işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’ nın
herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI
tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına
yansıtılmasının ortalama 2 ile 3 haftayı bulabileceğini şimdiden kabul
etmektedir.
4.0) SATICI dönemsel olarak ürün
fiyatlarında kampanyalar yapmaktadır. Yapılan bu kampanyalar belirli süreli
olup kampanya koşulları kapsamında geçerlidir. SATICI, kampanya koşullarında
her türlü güncellemeyi yapma ve kampanyayı erken bitirme hakkına
sahiptir.
MADDE 4 CAYMA HAKKI
ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli
sözleşmelerde, ürünün (Konser ve Etkinlik Biletleri Hariç) kendisine veya
gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün
içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe
göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Cayma
süresi ürün gruplarına göre farklılık gösterebilmektedir. Yeniden
kullanılamayacak, sağlık ve kişisel hijyen ürünlerinde iade / değişim kabul
edilemez. Abiye ve gece kıyafetlerinde ise cayma süresi ürünün teslim alındığı
günden itibaren 1 gündür. sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre
sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce,
tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma
hakkı kullanılamaz. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’
ya aittir.
Cayma hakkının kullanılması için 14
günlük süre içinde SATICI'ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile
yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün 5. madde hükümleri çerçevesinde
kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,
a) 3. kişiye veya ALICI’ ya teslim
edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise,
geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi
gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE
FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
b) İade formu,
c) iade edilecek ürünlerin kutusu,
ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak
teslim edilmesi gerekmektedir.
d) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin
cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten
itibaren belirtilen cayma hakkı süresi içinde ürün ile ilgili tahsil edilen tüm
ödemeleri iade etmekle yükümlüdür. Taşıma ve benzeri malın tüketiciye teslimi
için doğan masraflar bu hizmetler ALICI’ ya ürünün teslimatı için bu hizmet
verildiğinden iade edilmez.
e) ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir
nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI
kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
f) Cayma hakkının kullanılması nedeniyle
SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde
kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
g) Cayma hakkı nedeniyle iade edilen
ürünün satıcıya geri gönderilirken ödenen kargo bedeli, ürün iade talebi
oluşturulurken sistem tarafından belirtilen kargo kodu kullanılarak yapılması
durumunda SATICI’ ya aittir. ALICI, belirtilen iade kargo firması dışında bir
kargo firması ile iade paketi göndermesi durumunda iade ile ilgili doğan
bedelleri karşılamakla yükümlüdür.
h) Siparişinizin ücretini kapınızda
peşin ya da banka kartıyla ödemek istiyorsanız, Kargo Şirketi tarafından
sunulan ek bir servis olan "Kapıda Ödeme servisini"
kullanabilirsiniz. Kargo şirketinin sunduğu bir ödeme hizmeti olan Kapıda Ödeme
seçeneğine ait servis bedeli kargo şirketine aittir. Ürünün iade edilmesi
durumunda satıcının sorumlu olmadığı bu servis bedeli iade edilmez.
ı) İade etmek istediğiniz ürünleri
https://www.mishka.com.tr adresinde belirtilen adrese yapabilirsiniz.
MADDE 5 CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
ALICI’nın istekleri veya açıkça onun
kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri
gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son
kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu
unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun
olmayan ürünler, tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği
ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, fiyatı finansal piyasalardaki
dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde
olmayan mal veya hizmetler, abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında,
gazete ve dergi gibi süreli yayınlar, elektronik ortamda anında ifa
edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, cayma
hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan
hizmetler ve ALICI tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla, ses veya
görüntü kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemelerinin iadesi
Yönetmelik gereği mümkün değildir.
İşbu Ön Bilgilendirmenin uygulanmasında,
Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar ALICI’nın mal veya
hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem
Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
SATICI şikâyet ve itirazları konusunda
başvurularını, T.C. Sanayi Ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık
ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya
ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici
mahkemesine yapabilir.
İşbu Ön Bilgilendirme ticari amaçlarla
yapılmaktadır.
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1 – TARAFLAR
1.1 – SATICI
Ünvanı : Mishka Giyim
Adresi : Cuma Mahallesi İşletme Sokak No: 7 / A İnegöl/BURSA
Telefon : 0535 964 20 84
Mail : siparis@mishka.com.tr
1.2 – ALICI
Müşteri olarak www.mishka.com.tr alışveriş
sitesine üye olan kişi.
Üye olurken kullanılan adres ve iletişim
bilgileri esas alınır.
MADDE 2 – KONU
İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın
SATICI’ya ait www.mishka.com.tr İnternet sitesinden elektronik ortamda
siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı
ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki
Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik
hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN
Malın/ Ürünün / Hizmetin türü, miktarı,
marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, siparişin sonlandığı
andaki bilgilerden oluşmaktadır
MADDE 4 – GENEL HÜKÜMLER
4.1 ALICI, www.mishka.com. internet
sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, tüm vergiler dahil satış
fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ve bunun masraflarının ALICI tarafından
karşılanacağına, teslimatın gerçekleştirileceği süreye ve SATICI’nın tam ticari
unvanı, açık adresi ve iletişim bilgilerine ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi
sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
ALICI; bu sözleşmeyi elektronik ortamda
teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce, Satıcı tarafından Tüketici’ye
verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler,
ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve
eksiksiz olarak edindiğini teyid etmiş olur.
4.2 Sözleşme konusu ürün, yasal 30
günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI’nın yerleşim yerinin
uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre
içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. Madde 3’te
gösterilen teslimata ilişkin her türlü kargo ücreti ALICI tarafından
karşılanacak olup siparişine ilişkin faturasına “Gönderim Ücreti” adı altında
yansıtılacaktır.
4.3 Sözleşme konusu ürün, ALICI’dan
başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun
teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
4.4 Kargo firmasının, ürünü ALICI’ya
teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen
ürünün ALICI’ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
4.5 SATICI, sözleşme konusu ürünün
sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti
belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
4.6 SATICI, haklı bir sebebe dayanmak
şartıyla, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’ya eşit
kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
4.7 SATICI, sipariş konusu ürün veya
hizmetin yerine getirilmesinin imkansızlaşması halinde sözleşme konusu
yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa
yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve ALICI’ya eşit kalite ve
fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
4.8 Sözleşme konusu ürünün teslimatı için
işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI’ya ulaştırılmış olması ve bedelinin
ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir
nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI
ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.9 ALICI alışveriş esnasında sisteme
tanımladığı kredi kartı bilgilerinin doğru olduğunu, bu kredi kartının
kullanımından dolayı kaynaklanacak her türlü hukuki ve cezai yasal
sorumluluğunun kendisinde olduğunu kabul ve taahhüt eder. Ürünün tesliminden
sonra ALICI’ya ait kredi kartının ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir
şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni
ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi
halinde, ALICI’nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde
SATICI’ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI’ya
aittir. Eğer ALICI ürünü geri göndermezse kredi kartından herhangi bir nedenle
ürün bedelinin alınmaması veya ürün bedelinin kredi kartına iade edilmesi
durumlarında ürün bedelinin hiçbir ihtara gerek kalmaksızın SATICI banka
hesaplarına havale edileceğini kabul ve taahhüt eder.
4.10 SATICI mücbir sebepler veya
nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü
durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise,
durumu ALICI’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal
edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya
teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi
haklarından birini kullanabilir. ALICI’nın siparişi iptal etmesi halinde
ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir.
4.11 SATICI tarafından bir kampanya
aracılığı ile müşteriye verilen puanlar sadece bir alışveriş için geçerlidir.
Bu puanlar ürün iade edilse bile geri iade edilmez.
ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı
ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden
sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya
iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile
ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde
müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI tarafından kredi kartına
iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasının ortalama 2
ile 3 haftayı bulabileceğini şimdiden kabul etmektedir.
MADDE 5 – CAYMA HAKKI
ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine
veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde
hiçbir sebep göstermek zorunda olmaksızın cayma hakkına sahiptir.
Ancak, yılbaşı, bayramlar, anneler günü
gibi belirli günlere yönelik ALICI’ya özel olarak hazırlanan, satışa sunulan
ve/veya ithal edilen ürünlerde, kampanya ve promosyon ürünlerinde ürünün iadesi
alınamamakta; ALICI bu şartları kabul ederek alışverişini gerçekleştirmektedir.
Cayma hakkının kullanılması için değişen
ürün gruplarında belirtilen süre içinde SATICI’ ya faks veya eposta ile
bildirimde bulunulması ve ürünün 7. madde hükümleri çerçevesinde
kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,
a) 3. kişiye veya ALICI’ ya teslim
edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise,
iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi
gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE
FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır)
b) İade formu,
c) Belirtilen iade süresi içerisinde
iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile
birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Bu
belgelerin SATICI’ ya ulaşmasını takip eden 14 gün içinde ürün bedeli ALICI’ ya
iade edilir.
Cayma hakkı nedeniyle iade edilen ürünün
kargo bedeli yurtiçi siparişlerinde SATICI tarafından karşılanacaktır.
Ürün SATICI’ ya iade edilirken, ürünün
teslimi sırasında ALICI’ ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da (muhasebe
kayıtlarımızda tutarlılığı sağlamak amacıyla) iade edilmesi gerekmekte olup
faturanın ürünle birlikte ya da en geç ürünün gönderilmesinden itibaren 5 gün
içerisinde SATICI’ ya gönderilmemesi durumunda iade işlemi
gerçekleştirilmeyecek, ürün aynı şekilde karşı ödemeli olarak ALICI’ ya geri
gönderilecektir. Ürünle beraber iade edilecek olan faturanın üzerine de “iade
faturasıdır” ibaresi yazılıp ALICI tarafından imzalanacaktır.
d) İade etmek istediğiniz ürünleri https://www.mishka.com.tr adresinde
belirtilen adrese yapabilirsiniz.
MADDE 6 – CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK
ÜRÜNLER
ALICI’nın istekleri veya açıkça onun
kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri
gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son
kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ambalaj, bant, mühür, paket gibi
koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından
uygun olmayan ürünler, tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası
gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, fiyatı finansal piyasalardaki
dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan
mal veya hizmetler, abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete
ve dergi gibi süreli yayınlar, elektronik ortamda anında ifa edilen
hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallar, cayma hakkı
süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler ve
ALICI tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla, ses veya görüntü
kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemelerinin iadesi
Yönetmelik gereği mümkün değildir.
MADDE 7 – BORÇLUNUN TEMERRÜDÜ
ALICI’nın temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı
SATICI’nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder. ALICI’nın temerrüdünün
SATICI’nın kusurundan kaynaklandığı hallerde ALICI herhangi bir zarar ve ziyan
talebini karşılamak mecburiyetinde olmayacaktır.
MADDE 8 – YETKİLİ MAHKEME
İşbu Ön Bilgilendirmenin uygulanmasında,
Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar ALICI’nın mal veya
hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri
ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
SATICI şikâyet ve itirazları konusunda
başvurularını, T.C. Sanayi Ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık
ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya
ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici
mahkemesine yapabilir.
İşbu önbilgilendirme ticari amaçla
yapılmaktadır.
Lütfen Dikkat: Kargo tutanağını
imzalamadan önce kargo paketinizin taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını
lütfen kontrol ediniz. Kargo paketinizde herhangi bir nedenle hasar var ise
teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak
tutulması için kargonuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal
gönderilecektir. Kargo paketi hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda
içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden mishka.com.tr sorumlu
değildir.
mishka.com.tr Bilet Satış Politikası
EST Marjinal Tanıtım ve İletişim San.
Tic. A.Ş. (“Mishka Giyim”) olarak hedefimiz; bilet satın alma işlemlerinizi basit
ve kolay bir prosedürle organize ederek, istediğiniz biletlere mümkün olan en
kısa sürede erişebilmenizi sağlamaktır. Bu Satış Politikası, Kullanım
Koşullarımızın da bir bölümünü oluşturmaktadır. Internet sitemize üye olarak
ve/veya bilet alım işlemlerini gerçekleştirerek, Satış Politikası hükümlerini
okuduğunuzu, anladığınızı ve içeriğini aynen kabul etmiş sayılacağınızı
belirtir, satış politikası hükümlerinin aksine bir talebinizin ya da
şikayetinizin olması durumunda bizimle iletişime geçmenizi öneririz.
Bilet ile İlgili Şart ve Koşullar
1.Miska Giyim, yetkili bilet satış
acentesi olarak, biletini satın aldığınız etkinliği düzenleyen “organizatör,
etkinlik mekanı, kulüp veya tiyatrolar” (Bundan böyle her biri “Etkinlik
Organizatörü” diye anılacaktır) namına bilet satmakta olup, bilet başına hizmet
bedeli almakta, ancak, bilet fiyatlarını veya oturma yerlerini belirleme
hususunda hak ve yetkiye sahip bulunmamaktadır. Bileti satın alan kişi, satın
aldığı bileti hiç bir ticari amaç gütmeksizin, münhasıran şahsi kullanımı için
satın aldığını, Etkinlik Organizatörü veya temsilcileri tarafından açıkça izin
verilmesi haricinde, bileti, hiçbir ticari iş veya ticari faaliyet için
kullanmayacağını beyan ve taahhüt eder. Bu kapsamda örnek vermek gerekirse,
satın alınan bilet üçüncü kişilere her ne şekilde olursa olsun satılamaz,
biletin ilave ücretle ya da başkaca şekilde satışı teklif edilemez; satın
alınan bilet, reklam, yarışma ve çekilişler de dahil olmak üzere promosyon veya
diğer ticari maksatlarla kullanılamaz. Biletin, üzerinde yazılı fiyattan daha
yüksek bir fiyatla satılması veya satışına teşebbüs edilmesi, hiçbir ücret
iadesine veya başkaca taleplere hak kazandırmaksızın, bilete el koyma ve/veya
biletin iptali için haklı bir sebep teşkil eder.
2.Mishka Giyim’den bilet satın alırken her
bir etkinlik için önceden belirlenmiş sınırlı sayıda bilet alma hakkınız
bulunmaktadır. Bu uygulama ile haksız bilet alımlarının önüne geçilmesi
hedeflenmektedir. Bilet alımları, kişi başına ve/veya kredi kartı başına belli
bir maksimum adet ile sınırlandırılabilecek olup, bazı etkinliklerde hane
başına sınırlandırmaya da gidilebilir. Miska Giyim, bildirdiği adet sınırı
üzerinde satın alınan biletleri, önceden bildirimde bulunmaksızın tek taraflı
iptal etme hakkını saklı tutmaktadır.
3.Biletler, genellikle internet, çağrı
merkezi, perakende satış noktaları gibi çeşitli dağıtım noktaları aracılığıyla
satılmaktadır. Tüm satış kanalları aynı biletleme havuzuna eriştiğinden popüler
etkinliklerde biletler hızlı şekilde tükenebilmektedir. Bazı durumlarda
etkinlikten önce ilave bilet sunumu olabilmektedir, ancak Miska Giyim bu
kapasite veya bilet mevcudiyeti konusunda herhangi bir kontrol gücüne sahip
bulunmamakta ve/veya bu kapsamda herhangi bir garanti vermemektedir.
4.Satın alınan biletlerin “kurye”
vasıtası ile teslimi seçeneği seçildiğinde, teslimatın yapılacağı gün teslimat
adresinde bulunmanız ve resimli bir kimlik ibraz etmeniz gerekmektedir. Kurye,
güvenlik amacıyla, kredi kartı sahibi dışında başka bir kimseye teslimat
yapmayabilir. Teslimat bölgeleri haricinde bir adres verilmesi durumunda
teslimat yapılamamaktadır. Teslimat sırasında Teslimat Formu
imzalattırılacaktır.
5.Biletlerinizi kontrol ve muhafaza
yükümlüğü size aittir. Biletlerinizi aldığınızda lütfen bunları güvenli bir
yerde saklayınız. Doğrudan güneş ışığı veya ısı nedeniyle biletlerin zarar
görerek kullanılmaz hale gelebileceğini unutmayınız.
6.Etkinliklerin zaman zaman Etkinlik
Organizatörü tarafından çeşitli sebeplerle tarihleri değiştirilmekte veya iptal
edilebilmektedir. Bu durumda uygulanacak prosedür organizatörler tarafından
belirlenir ve duyurulur. Etkinliğin iptal edilmesinden ve/veya etkinlik
tarihinin değiştirilmesinden dolayı Miska Giyim’in hiç bir sorumluluğu
bulunmamaktadır. İlgili etkinliğin iptal edilip edilmediği hususu ile tarihi
değiştirilmiş bir etkinliğin yeni tarihi ve saati konusunda bilgi sahibi olma
sorumluluğu size aittir. Bir etkinliğin iptal edilmesi veya tarihinin
değiştirilmesi durumunda Etkinlik Organizatörü'nden gerekli yetkiyi almamız
şartına bağlı olarak bilet hamillerini söz konusu iptalden veya değişiklikten
haberdar etmek için makul gayreti göstereceğiz. Bununla birlikte bilet
hamillerinin etkinlik tarihinden önce iptalden veya değişiklikten haberdar
edileceği hususunda tarafımızca hiçbir taahhütte ve/veya garantide
bulunulmamaktadır.
7.Kural olarak, tüm bilet satışları
kesindir. Satılan biletlerin herhangi bir şekilde kaybolması, çalınması, hasar
görmesi ya da imha olması durumunda, bilet değiştirme/yeni bilet basım işlemi
ya da para iadesi yapılmamaktadır. Etkinliğin iptal edilmesi haricinde, satılan
biletler, satış işlemi sonrasında hiç bir şekilde iptal edilmez, değiştirilmez
ve ücret iadesi yapılmaz. Ayrıca, bilet sahibinin tarihi değiştirilmiş
etkinliğe katılmasının mümkün olmadığı hallerde de, bilet hamillerine ücret
iadesi yapılabilir. Ücret iade tutarları, satın alınan biletin üzerinde yazılı
ücret ve bilet başına uygulanan ilgili hizmet bedeli ile sınırlı olup, işlem
bedeli ya da sair başkaca bir bedelin talebi mümkün değildir. Bununla birlikte,
etkinliğin iptali veya ertelenmesi durumunda, Etkinlik Organizatörleri geri
ödeme şartları konusunda bazı sınırlandırmalar getirebilme hakkına sahip olduğu
gibi, hiçbir şekilde para iadesi veya bilet değiştirme zorunluluğu olmaksızın
programda değişiklik yapma hakkına da sahiptir. Geri ödemeler konusunda
organizatörün belirlediği son iade talebi tarihlerine ve diğer talimatlara
uyulması müşterilerimizin sorumluluğu altındadır. Bu kapsamda Miska Giyim hiç
bir sorumluluk üstlenmemektedir. İptal edilen ve ertelenen etkinliklerde bilet
tutarının iade edilebilmesi için, biletlerin kargo yoluyla Mishka Giyim adresine
gönderilmesi zorunludur.
8.Biletler, ilgili mekan ve Etkinlik
Organizatörünün kural ve düzenlemelerine tabi olarak tanzim olunmuştur. Bu
kural ve düzenlemelerden herhangi birini ihlal etmeniz ya da
hasara-rahatsızlığa yol açmanız, hukuka aykırı ve/veya suç teşkil edebilecek
davranışlar sergilemeniz durumunda, mekan ilgilisi veya Etkinlik Organizatörü
sizi mekan dışına çıkarma ya da mekana almama hakkına sahiptir.
Mekanda, müşterilerin güvenliğini
sağlamak amacıyla zaman zaman güvenlik araması yapılabilir.
9.Etkinlik mekanına giriş ve çıkışlar
Etkinlik Organizatörü'nün ve Etkinlik mekanının belirlediği kural ve düzenlemelere
bağlı olarak yapılmaktadır. Bilet kontrolünden sonra dışarı çıkılıp- etkinlik
mekanına tekrar girilmemesi genel esastır. Etkinliğe geç kalanların, etkinlikte
verilen uygun bir ara sırasında etkinlik mekanına girişine imkan verilebilmesi,
tamamen Etkinlik Organizatörü'nün belirlediği kural ve düzenlemelere bağlıdır
ve etkinlik organizatörlerine göre farklılık gösterebilir. Geç kalan
müşterilerimizin içeriye alınması konusunda Miska Giyim tarafından hiçbir garanti
verilmez.
10.Fotoğraf makinesi veya kayıt
ekipmanlarının kullanımı Etkinlik Organizatörü'nün belirlediği Kural ve
Düzenlemelere bağlıdır. Bu nedenle fotoğraf makinesi veya diğer kayıt
ekipmanlarının, lazer kalemi ve cep telefonlarının etkinlik mekanına sokulması
yasaklanabilir.
11.Etkinlik organizatörleri, engellilere
kılavuzluk eden köpekler haricinde, hayvanların etkinlik sahasına sokulmasını
yasaklayabilirler.
12.Etkinlik organizatörleri,
müşterilerin dışarıdan getirdiği yiyecek ve içeceklerin mekana sokulmasını
yasaklayabilir.
13.Etkinlik mekanı, Etkinlik
Organizatörü ve Miska Giyim, müşterilerin şahsi eşyalarıyla ilgili hiçbir
sorumluluk üstlenmemektedir.
14.Bilet hamili, sadece bilet üzerinde
yazılı kıymeti haiz bir adet yer üzerinde hak sahibi olup, etkinlik mekanı veya
Etkinlik Organizatörü, bilet sahibine, bilet üzerinde belirtilen yerden farklı
bir yer verme hakkını saklı tutmaktadır.
15.Mishka Giyim bilet üzerinde yazılı bedel
ve ilgili hizmet bedeli dışında, biletlere/ bilet satışlarına ve/veya
etkinliklere ilişkin olarak başkaca hiçbir yükümlülük, taahhüt ve sorumluluk
altında bulunmamaktadır. Müşteriler, Mishka Giyim’in sorumluluğunun bu madde ile
sınırlı olduğunu ve her ne nam adı altında olursa olsun, işbu maddedeki
sorumluluk limiti dışında, Miska Giyim’i sorumlu kabul etmeyeceklerini önceden
kabul, beyan ve taahhüt etmişlerdir.
16.Bilet satın alma işlemiyle ilgili
olarak, Miska Giyim’den herhangi bir bilgi almak istemeniz durumunda,
işleminizin tamamlanması sırasında size verilen referans numarasını bildirmeniz
gerekeceğinden, referans numaranızı saklamanız gerektiğini lütfen unutmayın.
17.Bu şart ve koşulların tamamı Türk
Hukukuna tabidir.
MADDE 1 SATICI BİLGİLERİ
MADDE 1.1 – SATICI
Ünvanı : Mishka Giyim
Adresi : Cuma Mahallesi İşletme Sokak No: 7 / A İnegöl/BURSA
Telefon : 0535 964 20 84
Mail : siparis@mishka.com.tr
MADDE 1.2 - ALICI
Müşteri olarak www.mishka.com.tr
alışveriş sitesine üye olan kişi. Üye olurken kullanılan adres ve
iletişim bilgileri esas alınır.
MADDE 2 SATIŞA KONU ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİ
Mal ya da hizmetlerin temel
özelliklerini www.mishka.com.tr adresinde yer almaktadır. Ürünün temel
özelliklerini kampanya süresince inceleyebilirsiniz.
Listelenen ve sitede ilan edilen
fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana
ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise
belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Malın/ Ürünün / Hizmetin türü, miktarı,
marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, siparişin sonlandığı
andaki bilgilerden oluşmaktadır
Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücreti
ALICI tarafından ödenecektir ve iade edilmez.
MADDE 3 GENEL HÜKÜMLER
3.1) ALICI, www.mishka.com.tr
internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve
ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve
elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. ALICI; bu Ön Bilgilendirmeyi
elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin vaktinden önce, SATICI
tarafından ALICI’ ya verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait
temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat
bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.
3.2) Sözleşme konusu ürün, yasal 30
günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI' nın yerleşim yerinin
uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde yer alan ön bilgilerde açıklanan
süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilmek üzere
kargo firmasına teslim edilir ve yola çıkar.
3.3) Kargo firmasının, ürünü ALICI’ ya
teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen
ürünün ALICI' ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
3.4) SATICI, sözleşme konusu ürünün
sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti
belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
3.5) SATICI, sözleşmeden doğan ifa
yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’ yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak
suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
3.6) SATICI, sipariş konusu ürün veya
hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu
yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa
yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve 10 günlük süre içinde
toplam bedeli ALICI’ ya iade eder.
3.7) Ürünün teslimatı için işbu Ön Bilgilendirme
Formunun elektronik ortamda teyit edilmesi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün
bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi
yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
3.8) Ürünün tesliminden sonra ALICI' ya
ait kredi kartının ALICI 'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz
kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka
veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI' ya ödememesi halinde, ALICI
kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 gün içinde SATICI' ya iade
etmek zorundadır. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI' ya aittir.
3.9) SATICI mücbir sebepler veya
nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü
durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise,
durumu ALICI' ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal
edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya
teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi
haklarından birini kullanabilir. ALICI' nın siparişi iptal etmesi halinde
ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI’ nın
kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından
iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu
tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka
işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’ nın
herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI
tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına
yansıtılmasının ortalama 2 ile 3 haftayı bulabileceğini şimdiden kabul
etmektedir.
4.0) SATICI dönemsel olarak ürün
fiyatlarında kampanyalar yapmaktadır. Yapılan bu kampanyalar belirli süreli
olup kampanya koşulları kapsamında geçerlidir. SATICI, kampanya koşullarında
her türlü güncellemeyi yapma ve kampanyayı erken bitirme hakkına
sahiptir.
MADDE 4 CAYMA HAKKI
ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli
sözleşmelerde, ürünün (Konser ve Etkinlik Biletleri Hariç) kendisine veya
gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün
içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe
göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Cayma
süresi ürün gruplarına göre farklılık gösterebilmektedir. Yeniden
kullanılamayacak, sağlık ve kişisel hijyen ürünlerinde iade / değişim kabul
edilemez. Abiye ve gece kıyafetlerinde ise cayma süresi ürünün teslim alındığı
günden itibaren 1 gündür. sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre
sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce,
tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma
hakkı kullanılamaz. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’
ya aittir.
Cayma hakkının kullanılması için 14
günlük süre içinde SATICI'ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile
yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün 5. madde hükümleri çerçevesinde
kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,
a) 3. kişiye veya ALICI’ ya teslim
edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise,
geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi
gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE
FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
b) İade formu,
c) iade edilecek ürünlerin kutusu,
ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak
teslim edilmesi gerekmektedir.
d) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin
cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten
itibaren belirtilen cayma hakkı süresi içinde ürün ile ilgili tahsil edilen tüm
ödemeleri iade etmekle yükümlüdür. Taşıma ve benzeri malın tüketiciye teslimi
için doğan masraflar bu hizmetler ALICI’ ya ürünün teslimatı için bu hizmet
verildiğinden iade edilmez.
e) ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir
nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI
kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
f) Cayma hakkının kullanılması nedeniyle
SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde
kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
g) Cayma hakkı nedeniyle iade edilen
ürünün satıcıya geri gönderilirken ödenen kargo bedeli, ürün iade talebi
oluşturulurken sistem tarafından belirtilen kargo kodu kullanılarak yapılması
durumunda SATICI’ ya aittir. ALICI, belirtilen iade kargo firması dışında bir
kargo firması ile iade paketi göndermesi durumunda iade ile ilgili doğan
bedelleri karşılamakla yükümlüdür.
h) Siparişinizin ücretini kapınızda
peşin ya da banka kartıyla ödemek istiyorsanız, Kargo Şirketi tarafından
sunulan ek bir servis olan "Kapıda Ödeme servisini"
kullanabilirsiniz. Kargo şirketinin sunduğu bir ödeme hizmeti olan Kapıda Ödeme
seçeneğine ait servis bedeli kargo şirketine aittir. Ürünün iade edilmesi
durumunda satıcının sorumlu olmadığı bu servis bedeli iade edilmez.
ı) İade etmek istediğiniz ürünleri
https://www.mishka.com.tr adresinde belirtilen adrese yapabilirsiniz.
MADDE 5 CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
ALICI’nın istekleri veya açıkça onun
kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri
gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son
kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu
unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun
olmayan ürünler, tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği
ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, fiyatı finansal piyasalardaki
dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde
olmayan mal veya hizmetler, abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında,
gazete ve dergi gibi süreli yayınlar, elektronik ortamda anında ifa
edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, cayma
hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan
hizmetler ve ALICI tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla, ses veya
görüntü kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemelerinin iadesi
Yönetmelik gereği mümkün değildir.
İşbu Ön Bilgilendirmenin uygulanmasında,
Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar ALICI’nın mal veya
hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem
Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
SATICI şikâyet ve itirazları konusunda
başvurularını, T.C. Sanayi Ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık
ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya
ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici
mahkemesine yapabilir.
İşbu Ön Bilgilendirme ticari amaçlarla
yapılmaktadır.
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1 – TARAFLAR
1.1 – SATICI
Ünvanı : Mishka Giyim
Adresi : Cuma Mahallesi İşletme Sokak No: 7 / A İnegöl/BURSA
Telefon : 0535 964 20 84
Mail : siparis@mishka.com.tr
1.2 – ALICI
Müşteri olarak www.mishka.com.tr alışveriş
sitesine üye olan kişi.
Üye olurken kullanılan adres ve iletişim
bilgileri esas alınır.
MADDE 2 – KONU
İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın
SATICI’ya ait www.mishka.com.tr İnternet sitesinden elektronik ortamda
siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı
ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki
Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik
hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN
Malın/ Ürünün / Hizmetin türü, miktarı,
marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, siparişin sonlandığı
andaki bilgilerden oluşmaktadır
MADDE 4 – GENEL HÜKÜMLER
4.1 ALICI, www.mishka.com. internet
sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, tüm vergiler dahil satış
fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ve bunun masraflarının ALICI tarafından
karşılanacağına, teslimatın gerçekleştirileceği süreye ve SATICI’nın tam ticari
unvanı, açık adresi ve iletişim bilgilerine ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi
sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
ALICI; bu sözleşmeyi elektronik ortamda
teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce, Satıcı tarafından Tüketici’ye
verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler,
ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve
eksiksiz olarak edindiğini teyid etmiş olur.
4.2 Sözleşme konusu ürün, yasal 30
günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI’nın yerleşim yerinin
uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre
içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. Madde 3’te
gösterilen teslimata ilişkin her türlü kargo ücreti ALICI tarafından
karşılanacak olup siparişine ilişkin faturasına “Gönderim Ücreti” adı altında
yansıtılacaktır.
4.3 Sözleşme konusu ürün, ALICI’dan
başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun
teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
4.4 Kargo firmasının, ürünü ALICI’ya
teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen
ürünün ALICI’ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
4.5 SATICI, sözleşme konusu ürünün
sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti
belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
4.6 SATICI, haklı bir sebebe dayanmak
şartıyla, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’ya eşit
kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
4.7 SATICI, sipariş konusu ürün veya
hizmetin yerine getirilmesinin imkansızlaşması halinde sözleşme konusu
yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa
yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve ALICI’ya eşit kalite ve
fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
4.8 Sözleşme konusu ürünün teslimatı için
işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI’ya ulaştırılmış olması ve bedelinin
ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir
nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI
ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.9 ALICI alışveriş esnasında sisteme
tanımladığı kredi kartı bilgilerinin doğru olduğunu, bu kredi kartının
kullanımından dolayı kaynaklanacak her türlü hukuki ve cezai yasal
sorumluluğunun kendisinde olduğunu kabul ve taahhüt eder. Ürünün tesliminden
sonra ALICI’ya ait kredi kartının ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir
şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni
ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi
halinde, ALICI’nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde
SATICI’ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI’ya
aittir. Eğer ALICI ürünü geri göndermezse kredi kartından herhangi bir nedenle
ürün bedelinin alınmaması veya ürün bedelinin kredi kartına iade edilmesi
durumlarında ürün bedelinin hiçbir ihtara gerek kalmaksızın SATICI banka
hesaplarına havale edileceğini kabul ve taahhüt eder.
4.10 SATICI mücbir sebepler veya
nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü
durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise,
durumu ALICI’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal
edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya
teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi
haklarından birini kullanabilir. ALICI’nın siparişi iptal etmesi halinde
ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir.
4.11 SATICI tarafından bir kampanya
aracılığı ile müşteriye verilen puanlar sadece bir alışveriş için geçerlidir.
Bu puanlar ürün iade edilse bile geri iade edilmez.
ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı
ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden
sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya
iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile
ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde
müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI tarafından kredi kartına
iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasının ortalama 2
ile 3 haftayı bulabileceğini şimdiden kabul etmektedir.
MADDE 5 – CAYMA HAKKI
ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine
veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde
hiçbir sebep göstermek zorunda olmaksızın cayma hakkına sahiptir.
Ancak, yılbaşı, bayramlar, anneler günü
gibi belirli günlere yönelik ALICI’ya özel olarak hazırlanan, satışa sunulan
ve/veya ithal edilen ürünlerde, kampanya ve promosyon ürünlerinde ürünün iadesi
alınamamakta; ALICI bu şartları kabul ederek alışverişini gerçekleştirmektedir.
Cayma hakkının kullanılması için değişen
ürün gruplarında belirtilen süre içinde SATICI’ ya faks veya eposta ile
bildirimde bulunulması ve ürünün 7. madde hükümleri çerçevesinde
kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,
a) 3. kişiye veya ALICI’ ya teslim
edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise,
iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi
gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE
FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır)
b) İade formu,
c) Belirtilen iade süresi içerisinde
iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile
birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Bu
belgelerin SATICI’ ya ulaşmasını takip eden 14 gün içinde ürün bedeli ALICI’ ya
iade edilir.
Cayma hakkı nedeniyle iade edilen ürünün
kargo bedeli yurtiçi siparişlerinde SATICI tarafından karşılanacaktır.
Ürün SATICI’ ya iade edilirken, ürünün
teslimi sırasında ALICI’ ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da (muhasebe
kayıtlarımızda tutarlılığı sağlamak amacıyla) iade edilmesi gerekmekte olup
faturanın ürünle birlikte ya da en geç ürünün gönderilmesinden itibaren 5 gün
içerisinde SATICI’ ya gönderilmemesi durumunda iade işlemi
gerçekleştirilmeyecek, ürün aynı şekilde karşı ödemeli olarak ALICI’ ya geri
gönderilecektir. Ürünle beraber iade edilecek olan faturanın üzerine de “iade
faturasıdır” ibaresi yazılıp ALICI tarafından imzalanacaktır.
d) İade etmek istediğiniz ürünleri https://www.mishka.com.tr adresinde
belirtilen adrese yapabilirsiniz.
MADDE 6 – CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK
ÜRÜNLER
ALICI’nın istekleri veya açıkça onun
kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri
gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son
kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ambalaj, bant, mühür, paket gibi
koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından
uygun olmayan ürünler, tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası
gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, fiyatı finansal piyasalardaki
dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan
mal veya hizmetler, abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete
ve dergi gibi süreli yayınlar, elektronik ortamda anında ifa edilen
hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallar, cayma hakkı
süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler ve
ALICI tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla, ses veya görüntü
kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemelerinin iadesi
Yönetmelik gereği mümkün değildir.
MADDE 7 – BORÇLUNUN TEMERRÜDÜ
ALICI’nın temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı
SATICI’nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder. ALICI’nın temerrüdünün
SATICI’nın kusurundan kaynaklandığı hallerde ALICI herhangi bir zarar ve ziyan
talebini karşılamak mecburiyetinde olmayacaktır.
MADDE 8 – YETKİLİ MAHKEME
İşbu Ön Bilgilendirmenin uygulanmasında,
Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar ALICI’nın mal veya
hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri
ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
SATICI şikâyet ve itirazları konusunda
başvurularını, T.C. Sanayi Ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık
ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya
ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici
mahkemesine yapabilir.
İşbu önbilgilendirme ticari amaçla
yapılmaktadır.
Lütfen Dikkat: Kargo tutanağını
imzalamadan önce kargo paketinizin taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını
lütfen kontrol ediniz. Kargo paketinizde herhangi bir nedenle hasar var ise
teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak
tutulması için kargonuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal
gönderilecektir. Kargo paketi hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda
içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden mishka.com.tr sorumlu
değildir.
Mishka Giyim Bilet Satış Politikası
EST Marjinal Tanıtım ve İletişim San.
Tic. A.Ş. (“Mishka Giyim”) olarak hedefimiz; bilet satın alma işlemlerinizi basit
ve kolay bir prosedürle organize ederek, istediğiniz biletlere mümkün olan en
kısa sürede erişebilmenizi sağlamaktır. Bu Satış Politikası, Kullanım
Koşullarımızın da bir bölümünü oluşturmaktadır. Internet sitemize üye olarak
ve/veya bilet alım işlemlerini gerçekleştirerek, Satış Politikası hükümlerini
okuduğunuzu, anladığınızı ve içeriğini aynen kabul etmiş sayılacağınızı
belirtir, satış politikası hükümlerinin aksine bir talebinizin ya da
şikayetinizin olması durumunda bizimle iletişime geçmenizi öneririz.
Bilet ile İlgili Şart ve Koşullar
1.Mishka Giyim, yetkili bilet satış
acentesi olarak, biletini satın aldığınız etkinliği düzenleyen “organizatör,
etkinlik mekanı, kulüp veya tiyatrolar” (Bundan böyle her biri “Etkinlik
Organizatörü” diye anılacaktır) namına bilet satmakta olup, bilet başına hizmet
bedeli almakta, ancak, bilet fiyatlarını veya oturma yerlerini belirleme
hususunda hak ve yetkiye sahip bulunmamaktadır. Bileti satın alan kişi, satın
aldığı bileti hiç bir ticari amaç gütmeksizin, münhasıran şahsi kullanımı için
satın aldığını, Etkinlik Organizatörü veya temsilcileri tarafından açıkça izin
verilmesi haricinde, bileti, hiçbir ticari iş veya ticari faaliyet için
kullanmayacağını beyan ve taahhüt eder. Bu kapsamda örnek vermek gerekirse,
satın alınan bilet üçüncü kişilere her ne şekilde olursa olsun satılamaz,
biletin ilave ücretle ya da başkaca şekilde satışı teklif edilemez; satın
alınan bilet, reklam, yarışma ve çekilişler de dahil olmak üzere promosyon veya
diğer ticari maksatlarla kullanılamaz. Biletin, üzerinde yazılı fiyattan daha
yüksek bir fiyatla satılması veya satışına teşebbüs edilmesi, hiçbir ücret
iadesine veya başkaca taleplere hak kazandırmaksızın, bilete el koyma ve/veya
biletin iptali için haklı bir sebep teşkil eder.
2.Mishka Giyim’den bilet satın alırken her
bir etkinlik için önceden belirlenmiş sınırlı sayıda bilet alma hakkınız
bulunmaktadır. Bu uygulama ile haksız bilet alımlarının önüne geçilmesi
hedeflenmektedir. Bilet alımları, kişi başına ve/veya kredi kartı başına belli
bir maksimum adet ile sınırlandırılabilecek olup, bazı etkinliklerde hane
başına sınırlandırmaya da gidilebilir. Mishka Giyim, bildirdiği adet sınırı
üzerinde satın alınan biletleri, önceden bildirimde bulunmaksızın tek taraflı
iptal etme hakkını saklı tutmaktadır.
3.Biletler, genellikle internet, çağrı
merkezi, perakende satış noktaları gibi çeşitli dağıtım noktaları aracılığıyla
satılmaktadır. Tüm satış kanalları aynı biletleme havuzuna eriştiğinden popüler
etkinliklerde biletler hızlı şekilde tükenebilmektedir. Bazı durumlarda
etkinlikten önce ilave bilet sunumu olabilmektedir, ancak Mishka Giyim bu
kapasite veya bilet mevcudiyeti konusunda herhangi bir kontrol gücüne sahip
bulunmamakta ve/veya bu kapsamda herhangi bir garanti vermemektedir.
4.Satın alınan biletlerin “kurye”
vasıtası ile teslimi seçeneği seçildiğinde, teslimatın yapılacağı gün teslimat
adresinde bulunmanız ve resimli bir kimlik ibraz etmeniz gerekmektedir. Kurye,
güvenlik amacıyla, kredi kartı sahibi dışında başka bir kimseye teslimat
yapmayabilir. Teslimat bölgeleri haricinde bir adres verilmesi durumunda
teslimat yapılamamaktadır. Teslimat sırasında Teslimat Formu
imzalattırılacaktır.
5.Biletlerinizi kontrol ve muhafaza
yükümlüğü size aittir. Biletlerinizi aldığınızda lütfen bunları güvenli bir
yerde saklayınız. Doğrudan güneş ışığı veya ısı nedeniyle biletlerin zarar
görerek kullanılmaz hale gelebileceğini unutmayınız.
6.Etkinliklerin zaman zaman Etkinlik
Organizatörü tarafından çeşitli sebeplerle tarihleri değiştirilmekte veya iptal
edilebilmektedir. Bu durumda uygulanacak prosedür organizatörler tarafından
belirlenir ve duyurulur. Etkinliğin iptal edilmesinden ve/veya etkinlik
tarihinin değiştirilmesinden dolayı Mishka Giyim’in hiç bir sorumluluğu
bulunmamaktadır. İlgili etkinliğin iptal edilip edilmediği hususu ile tarihi
değiştirilmiş bir etkinliğin yeni tarihi ve saati konusunda bilgi sahibi olma
sorumluluğu size aittir. Bir etkinliğin iptal edilmesi veya tarihinin
değiştirilmesi durumunda Etkinlik Organizatörü'nden gerekli yetkiyi almamız
şartına bağlı olarak bilet hamillerini söz konusu iptalden veya değişiklikten
haberdar etmek için makul gayreti göstereceğiz. Bununla birlikte bilet
hamillerinin etkinlik tarihinden önce iptalden veya değişiklikten haberdar
edileceği hususunda tarafımızca hiçbir taahhütte ve/veya garantide
bulunulmamaktadır.
7.Kural olarak, tüm bilet satışları
kesindir. Satılan biletlerin herhangi bir şekilde kaybolması, çalınması, hasar
görmesi ya da imha olması durumunda, bilet değiştirme/yeni bilet basım işlemi
ya da para iadesi yapılmamaktadır. Etkinliğin iptal edilmesi haricinde, satılan
biletler, satış işlemi sonrasında hiç bir şekilde iptal edilmez, değiştirilmez
ve ücret iadesi yapılmaz. Ayrıca, bilet sahibinin tarihi değiştirilmiş
etkinliğe katılmasının mümkün olmadığı hallerde de, bilet hamillerine ücret
iadesi yapılabilir. Ücret iade tutarları, satın alınan biletin üzerinde yazılı
ücret ve bilet başına uygulanan ilgili hizmet bedeli ile sınırlı olup, işlem
bedeli ya da sair başkaca bir bedelin talebi mümkün değildir. Bununla birlikte,
etkinliğin iptali veya ertelenmesi durumunda, Etkinlik Organizatörleri geri
ödeme şartları konusunda bazı sınırlandırmalar getirebilme hakkına sahip olduğu
gibi, hiçbir şekilde para iadesi veya bilet değiştirme zorunluluğu olmaksızın
programda değişiklik yapma hakkına da sahiptir. Geri ödemeler konusunda
organizatörün belirlediği son iade talebi tarihlerine ve diğer talimatlara
uyulması müşterilerimizin sorumluluğu altındadır. Bu kapsamda Mishka Giyim hiç
bir sorumluluk üstlenmemektedir. İptal edilen ve ertelenen etkinliklerde bilet
tutarının iade edilebilmesi için, biletlerin kargo yoluyla Mishka Giyim adresine
gönderilmesi zorunludur.
8.Biletler, ilgili mekan ve Etkinlik
Organizatörünün kural ve düzenlemelerine tabi olarak tanzim olunmuştur. Bu
kural ve düzenlemelerden herhangi birini ihlal etmeniz ya da
hasara-rahatsızlığa yol açmanız, hukuka aykırı ve/veya suç teşkil edebilecek
davranışlar sergilemeniz durumunda, mekan ilgilisi veya Etkinlik Organizatörü
sizi mekan dışına çıkarma ya da mekana almama hakkına sahiptir.
Mekanda, müşterilerin güvenliğini
sağlamak amacıyla zaman zaman güvenlik araması yapılabilir.
9.Etkinlik mekanına giriş ve çıkışlar
Etkinlik Organizatörü'nün ve Etkinlik mekanının belirlediği kural ve düzenlemelere
bağlı olarak yapılmaktadır. Bilet kontrolünden sonra dışarı çıkılıp- etkinlik
mekanına tekrar girilmemesi genel esastır. Etkinliğe geç kalanların, etkinlikte
verilen uygun bir ara sırasında etkinlik mekanına girişine imkan verilebilmesi,
tamamen Etkinlik Organizatörü'nün belirlediği kural ve düzenlemelere bağlıdır
ve etkinlik organizatörlerine göre farklılık gösterebilir. Geç kalan
müşterilerimizin içeriye alınması konusunda Mishka Giyim tarafından hiçbir garanti
verilmez.
10.Fotoğraf makinesi veya kayıt
ekipmanlarının kullanımı Etkinlik Organizatörü'nün belirlediği Kural ve
Düzenlemelere bağlıdır. Bu nedenle fotoğraf makinesi veya diğer kayıt
ekipmanlarının, lazer kalemi ve cep telefonlarının etkinlik mekanına sokulması
yasaklanabilir.
11.Etkinlik organizatörleri, engellilere
kılavuzluk eden köpekler haricinde, hayvanların etkinlik sahasına sokulmasını
yasaklayabilirler.
12.Etkinlik organizatörleri,
müşterilerin dışarıdan getirdiği yiyecek ve içeceklerin mekana sokulmasını
yasaklayabilir.
13.Etkinlik mekanı, Etkinlik
Organizatörü ve Mishka Giyim, müşterilerin şahsi eşyalarıyla ilgili hiçbir
sorumluluk üstlenmemektedir.
14.Bilet hamili, sadece bilet üzerinde
yazılı kıymeti haiz bir adet yer üzerinde hak sahibi olup, etkinlik mekanı veya
Etkinlik Organizatörü, bilet sahibine, bilet üzerinde belirtilen yerden farklı
bir yer verme hakkını saklı tutmaktadır.
15.Mishka Giyim bilet üzerinde yazılı bedel
ve ilgili hizmet bedeli dışında, biletlere/ bilet satışlarına ve/veya
etkinliklere ilişkin olarak başkaca hiçbir yükümlülük, taahhüt ve sorumluluk
altında bulunmamaktadır. Müşteriler, Mishka Giyim’in sorumluluğunun bu madde ile
sınırlı olduğunu ve her ne nam adı altında olursa olsun, işbu maddedeki
sorumluluk limiti dışında, Mishka Giyim’i sorumlu kabul etmeyeceklerini önceden
kabul, beyan ve taahhüt etmişlerdir.
16.Bilet satın alma işlemiyle ilgili
olarak, Mishka Giyim’den herhangi bir bilgi almak istemeniz durumunda,
işleminizin tamamlanması sırasında size verilen referans numarasını bildirmeniz
gerekeceğinden, referans numaranızı saklamanız gerektiğini lütfen unutmayın.
17.Bu şart ve koşulların tamamı Türk
Hukukuna tabidir.